مراکز خرید شیک مشهد
نوشته شده توسط : mali

این مرکز تجاری و مرکز خرید مشهد در حاشیه میدان جانباز واقع گردیده است و ۵۰۰۰ متر مربع فضای فروشگاهی و حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع فضای تجاری دارد که در ۵ طبقه ساخته شده است. دارای ۳۰۰ واحد تجاری ، پارکینگ و ۴۰۰۰ متر مربع فضای سبز و امکانات برای بیش از ۷۰۰۰ مهمان در روز است. مسافران و زائران تور مشهد می توانند به راحتی تمام  وسایل مد نظر خود مانند: پوشاک, کفش, کیف, سوغاتی, لوازم خانگی, زیور آلات, بدلیجات, عطر و ادکلن, جواهر و... تهیه نمایند. این مرکز خرید یکی از بهترین, شیک نرین, بزرگ ترین, معروف ترین مراکز خرید در مشهد به حساب می آید زیرا به راحتی می توانید وسایل مد نظر خود را تهیه نمایید. در سفر خود به مشهد با تور مشهد برای تهیه سوغاتی برای عزیزانتان حتما سری به این مرکز خرید شیک و بزرگ نیز بزنید.

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مجتمع تجاری زیست خاور در ابتدای خیابان کوهسنگی است و از مراکز خرید مهم مشهد است. زیست خاور در زمینی به مساحت ده هزار متر مربع و در ۱۷ طبقه و با ارتفاع ۶۸ متر و دارای ۷۵ هزار متر مربع زیر بناست. این ساختمان یکی از عظیم ترین مجتمع های تجاری مسکونی در ایران است. ۷۰۰ واحد تجاری دارد و پارکینگ آن ظرفیت ۲۵۰ خودرو را دارد. ۱۹۸ واحد مسکونی به علاوه تاسیساتی از قبیل شش دستگاه آسانسور مسافری و باربری، برق اضطراری و مدرن‌ ترین تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و بسیاری دیگر از امکانات در خاورمیانه کم‌نظیر است.

شما در این مرکز خرید بسیار بزرگ و زیبا می توانید وسایلی مانند پوشاک,طلا و جواهر,سوغاتی,عطر و ادکلن,کیف و کفش و هر چیز دیگری که مد نظر دارید را به راحتی پیدا کنید. توصیه می شود در سفرتان به مشهد با تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 حتما به این مرکز خرید سری بزنید.

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید شیک مشهد,بهترین مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد,مراکز خرید معروف مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: